Şu dış mihrak olayı artık geri bırakılmalı.
Arkadaş amerika dediğin ülke kendi vatandaşına bile acımıyor , sana niye acısın şansını bulduğunda her ülke diğerine karşı üstünlük kurmak için hamle yapar. Sen kalkıp amerika bize oynuyor diyemezsin. Amerika rusya ilede çin ilede herkesle kanlı bıçaklı çünkü adamların işi bu. Tüm ülkeler aynı. Herkes kendi çıkarına göre hareket ediyor. Bizim yapmamız gerekende bu. Sadece Türkiyenin çıkarına göre hareket etmek.
Köprüyü geçene kadar ayıya dayı dersin !
Yanında yer alıyor gibi gözükür , kendini güçlendirirsin. Nehirde ters yönde kürek çekmenin manası yok.