Bir ülke kötü zamanlar geçirirken ortalıkta felaket tellallığı yapanlar, asıl malı götürenlerdir.
Bunun örneklerini en iyi 1. ve 2. dünya savaşlarında görebilirsiniz, Amerika'nın nasıl zenginleştiği, belli ailelerin nasıl ülke satın aldıkları aşikardır.
Zamanında bunu Sakıp ağa da yapmıştır, şuan sabancıların ne kadar zengin olduğu da aşikardır.
Birileri şuan çok fazla para kazanıyor ve açık açık Türkiye'yi satın alıyor.
Yine ihale amerikaya kaldi !
Klasik ortadogu zihniyeti ! Bereciksizliklerinin sonucunu mutlaka bati'ya mal ederler.
Olmasi gereken seyleri de kendi becerisiymis gibi ilan ederler.
Bir de bunlar var tabi...