bildiğimiz dijital ev hocam yani evimizin dijital hali o kadar yani baya baya dijital ev
Dünya daha ne kadar saçma bir hal alabilir diye düşünüyorum
bende anlam veremedim
bence nft furyası ıcın cok kucuk bır baslangıc vıdeo sahıbının de dedıgı gıbı katlanarak gıdıcek bır yatırım olucak alan kısı ıcın yarın satılıga koysa 1000 eth den emınım satılır
olabilir hocam dediğin gibi
hocam dijital ev işte yani evin dijital hali tapuyla satılmış gibi satılmış işte dijital işte