SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir oda düşünün hocam elinizden geldiğince ekran kartı dolduruyorsunuz işte 30 tane falan
3 tanede odaya klima koyuyorsunuz

bu ekran kartlarını tek bir bilgisayara bağlayıp 3 klimayıda soğuk hava üflemesi için gereken dereceye ayarlayıp böyle bir ortam yaratmak mümkün müdür
Mümkün sadece 30 kartı tek anakarta takamazsınız 3 ayrı sistem şeklinde takılabilir