Ekonomide güven verici hamleler yapmanı engelleyen, seni sürekli “saçmalatan” Amerika mı?

Amerika elbette seni kendisine bağımlı kılmaya çalışacak, adamlar emperyalist. Senin aklın varsa yanlış hamle yapmaktan kaçınır, uzun vadeli oynamaya çalışırsın.

İktidar “konuşmadığı” zaman bile bir şeyler iyiye giderken, bunların yaptığı her hareket ekonomideki güveni daha da zedeliyor, ülkeyi allak bullak ediyor.

Ha, ama Amerika merkez bankasına sürekli müdahil olmanı isteyip para politikasının içine etmeni sağlıyor dimi. Dış mihrak çünkü.