İyi geceler r10 ahâlisi,
Ben codecanyondan bi uygulama aldım ve düzenleme işlerimlerini vs. yapıp şimdi yayına sokucam. Amma velakin;
AdMob ayarlarımı yaptım, reklamlarımı ekledim ancak şuan reklamlarım görünmüyor.
Sorularım;
  • AdMob reklamları ne zaman gözükmeye başlar? Bu kullanıcıya, kitleye vs. bişeye dayalı bir durum mudur?
  • Şuan uygulama içerisinde bir görsel mevcut o görsel reklamlarımın eklendiğini mi gösterir ?
O Görsel;