Eklenti ve ön ayar ile reel cls yi sağlıklı düşürebileceğinizi sanıyorsanız baştan bırakın bu işi demek isterdim ama yaptığını iddia eden forumda çok insan var
İyi bir cls için temayı baştan düzenli ve güzel şekilde yazmanız gerek en kolay yolu budur yoksa pahalıya patlar tema alırken rakiplerinize göre cls yüksek bir tema aldıysanız sektörde yerinizi çoktan kaybetmişsinizdir benim düşüncem bu yönde