Hayırlı olsun hocam. Tek bir tavsiyem olabilir nacizane. Bu dökümü yapılacak proje dosyasının ne olduğunu görmek sanki insanlara daha çok şevk veriyor diye düşünüyorum. Ben ve çevremdekileri baz alsam da bu daha ilgi çeker gibi geliyor. Orada projenin ne olduğunu, hangi tasarımı dökeceğimizi gösteren kısa bir video eklemeniz ve bunu önizlemeye açmanız çok iyi olacaktır bence. ( sonradan video eklenebiliyor mu bilmeyerek söylüyorum ) İnsanlar "vay be bu tasarımı mı dökeceğim" diyerek daha bi şevkleniyorlar gibi geliyor. Açıkçası bunu görme şansım olursa ilk öğrencilerinizden biri olmak isterim. Başarılar dilerim.