masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Markalı ürünler falan değildi. Markasını kullanmıyorduk. Normal markasız her yerde bulunabilecek bir ürünlerdi. Adam çinden getirtiyor zaten markası falan yok. Satışınıda baltaladığımız yok sattığı mecrada satmıyordum. Zaten aynı yerde satsak bile onunla baş edecek fiyatları asla veremediğim için onun satışına zerre sıkıntı olmazdı. Ve tekrar diyorum ürünlerin herhangi bir markası patenti yok. Parasını vererek aldığım ürünü de istediğimi yapabilirim. Bu kadar gaddar olmak gerçekten günah.
Markalı ürün demiyorum marka değeri diyorum.

Ben örneğin pazaryeri ve e-ticaret sitemde satış yapıyorum. Demiray Bilişim benim marka değerimdir. Yanımda çalıştırdığım kişi ürünlerimi alıp pazaryerlerinde satış yaparsa X Bilişim diye adam piyasada bana rakip olmuş oluyor. Ha nedir gidip kendisi ürün alsın kendisi satsın bir şey demem ama benim yanımda çalışanın yapmasını bende istemem. Marka değerinin yanında stok kâr zarar durumu da oluyor. Bütün ticari riski ben alayım depolamayı vs yapayım dükkan kirasını yürüteyim. Sonra sen gel hiç bir ticari riskini almadan satışını yap kazan. Güzel işmiş valla.