masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Markalı ürünler falan değildi. Markasını kullanmıyorduk. Normal markasız her yerde bulunabilecek bir ürünlerdi. Adam çinden getirtiyor zaten markası falan yok. Satışınıda baltaladığımız yok sattığı mecrada satmıyordum. Zaten aynı yerde satsak bile onunla baş edecek fiyatları asla veremediğim için onun satışına zerre sıkıntı olmazdı. Ve tekrar diyorum ürünlerin herhangi bir markası patenti yok. Parasını vererek aldığım ürünü de istediğimi yapabilirim. Bu kadar gaddar olmak gerçekten günah.
Bir nevi dropshipping yapıyordunuz dimi?