Çok iyi gözüküyor.Şu an dsmartın hem tv hem net paketini kullanıyorum.Aylık 107 tl .Sözleşme bitiş tarihine 5 ay var ve çayma bedeli 475 tl istediler.
Gelen yorumlara göre bütün firmaları karşılaştırıp ona göre karar vereceğim.Yorumunuzu dikkate alacağım.Teşekkürler.
Gelen yorumlara göre ve memnuniyet sayısına göre araştırıp bakacağım.Yorumunuz için tşk ederim.Verdiğiniz linkden bakacağım.
Kablonet öneririm hocam. Hem internet hem televizyon için gayet ucuz paketleri. Tek eksi yönü saat 19.00 ile 24.00 arasında hızı 1/4 oranına düşürüyorlar.
Gelen yorumlara göre ve memnuniyet sayısına göre araştırıp bakacağım.Yorumunuz için tşk ederim.Benim içinde tv paketi olması da önemli.Şu an dsmart net ve tv paketi birlikte kullanıyorum.
Bu konudaki en iyi öneriyi çevrenizde yaşayan insanlar, komşularınız, eş, dost, akrabalarınız verebilir diye düşünüyorum. Firmaların kalitesi lokasyondan lokasyona farklılık gösterebiliyor. Örneğin benim bulunduğum yerde Türk telekom çok iyi, ancak farklı yerlerde memnun kalmayan kişi sayısı çok fazla.
Haklısınız hocam.Çevreden de araştırma yapacağım.Yorumunuz için ve zaman ayırdığınız için tşkler.
Kendim Vodafone Net kullanıcısıyım ve çok memnunum. Taahhüt çok büyük bir sıkıntı her zaman, bu nedenle ben de Türknet öneriyorum.
Tüknete az önce baktım.Müsait olunca detaylı inceleyeceğim inşallah.Yorumunuz için tşkler.
Alt yapınız ne kadar hız destekliyor ?
Şu an hatırlamıyorum hocam.Bakmam lazım yeniden .Şu an mobil netten baglanıyorum.Netin gelmesini bekliyorum.
Bakacağım hocam türknete ben de müsait olunca.Bilgilendirme için tşkler.
Millenicom kullanıyorum bu zamana kadar bir sorun yaşamadım
İnceleyeceğim hocam .Teşekkürler.
Comnet kullanıyorum. Gayet memnunum. Kesinlikle tavsiye ederim. Onun haricinde referans kodlarıyla türknet veya netspeed düşünebilirisiniz. Türknette 1 ay, netspeedde referans ile gelen abone başına fatura indirimi yapılıyordu.
Gelen yorumlara göre hepsine bakacağım hocam tşkler.
Bakıyorum hocam şu an türknete.Teşekkürler.
önemli olan, hangi firma değil önemli olan binada senin alt yapın nedir o önemli bakarısn Türktelekom alt yapısında vodafone ağır basar iyi hizmet alırsın. ama temiz işçilik yoksa bütün firmalar sana kötü olacaktır. ben kablonet superonline kullanıyordum. baktım berbat. superonline gitti kablonet kaldı
Haklısınız hocam.Gelen bütün yorumları degerlendirecegim.Teşekkürler.