Beraber çalıştığımız bir arkadaş benim üzerime olan internet ile benim bilgisayarımdan 2009 yılında 1000TL gibi bir harcama yapmış. Sohbet sitelerine kayıt olmuş, hosting almış maili vs kendi üzerine olmasına rağmen mahkeme bana 3 yıl 2 ay verdi duruşmalara gitmediğim, avukat tutmadığım için. Gel gelelim soruşturma aşamasında evimi 3 araba dolusu polisle basıp, gsm hatları dahil tüm her şeyi aldılar ve hiç bir şey çıkmamıştı. Sadece duruşmalara ara-sıra gitmediğim için suç bana kaldı. Temyiz ettirdim itiraz ettim hala devam ediyor. Yani diyeceğim o ki bu işler şakaya gelmez. Zaten gelmesinde.