Inferno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam model bir öneriniz var mı hocam
Aslında bu pandemi dönemi biraz teknolojiden uzak kaldım. Modeller yine sanırım RTX quadro diye gidiyor. Ama markaların hangisi iyidir net bir bilgim yok.