Render için kullanacaksan Quadro bir ekran kartı almanı tavsiye ederim.
Bu arada bütçe ne kadar bilmiyorum ama örnek olarak bir makine atabilirim.

https://www.monsternotebook.com.tr/m...arkut-m7-v4-1/