palabey34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun o şekil çalınan hesapların kurtarma ekranı açılmıyor başka yöntemde pek yok varsada çok pahalıya yapıyorlar
Hocam milleti dolandırıyor en büyük sıkıntı geri de alamazsak çok kişinin canı yanıcak alan kişi büyük ihitmal çocuk