Bu millet çok nankör 18 sene önce avrupa dan anadolu yakasına yüzerek geçiyordunuz. Şükür artık herşey var ister deniz altından geç ister köprüden geç. Hastaneye gittiğinizde steteskop bile yoktu doktor kalbinizi kulağını koyarak dinliyordu. Bu kadar nankör olmayın.
Bize müstehak ya şu yoruma bak, gerçekten bize müstehak. Beter olalım, belki o zaman anlarlar.