Milletimiz birlik olmayla oturup "bir yerlerde yanlış yapılıyor" olayını çok karıştırıyor Adolf Hitler zamanına benzetiyorum ... Öylesine hedef gösterilmiş ki insanlar beyin vekaleti vermiş durumda.Ülkemiz bu zamanları da aşacaktır inanıyorum.Fakat bu KISIR DÖNGÜ den çıkmak değildir.Geleceğimizi bu kısır döngüden umarım kurtarabiliriz.