Arkadaş burası webmaster formumu ekonomi formumu dakka başı bir konu yok dolar yok enflasyon yok ıvır yok zıvır

hayır bir de birbirimize düşüyoz sıkıntı orda
hocam bilgi birikimi işte, hepimiz bilgilenelim sadece hocanın attığı tiviti paylaşmadım aynı zamanda belirttiği şeyin ne olduğunu paylaştım. Hepimiz birlikte bilgilenelim işte kötü mü yaptım 😊
ayrıca ticaretin döndüğü her yerde ekonomi konuşmak lazım 😂