Bu millet çok nankör 18 sene önce avrupa dan anadolu yakasına yüzerek geçiyordunuz. Şükür artık herşey var ister deniz altından geç ister köprüden geç. Hastaneye gittiğinizde steteskop bile yoktu doktor kalbinizi kulağını koyarak dinliyordu. Bu kadar nankör olmayın.
Lütfen bu tür mesajları ironi olup olmadığını belirtin. Kime ne cevap yazacağımızı şaşırıyoruz.