Merhaba.
Hizmet aldığınız "WHMCS" teknik desteği yok mu?
Modül ile alakalı bir sorun olduğunu düşünüyoruz tabii VMPanel'a destek talebi açsak da geri dönüşü... anlayın siz hocam
Bundan dolayı kişisel olarak bir sorun çözümünü arıyoruz, kullanıcıların sunucuları kapatılmaktan artık memnuniyeti de geçtim bu iş kabak tadı vermeye başladı demeye de başlayacaklar diye düşünüyorum.
Çözüm arıyoruz bir yandan ama hizmetleri askıya almayı kapatıyoruz yine askıya alınıyor, cronları çalıştırıyoruz force olarak o da tamam hata olmamasına rağmen 4. Ayın 6. Ayın son ödemesi olan sunucularını kapatıyor