WHMCS üzerinde VMPanel Otomasyon sistemini kullanıyorum fakat Cuma gününden başımıza dert olan Askıya Alınma sorunu ile can çekişiyorum artık diyebilirim.

Süresi olan kullanıcının hizmetini askıya alarak VMPanel'a Post atıp sunucuyu askıya alıyor ve Askıya Alınma sebebini Zamanı Geçmiş Ödeme olarak düzenliyor, o kadar uğraştım ki her şeyi denedim en son olarak hizmetlerin askıya alınmasını dahi kapattım bunun üstüne hala askıya alıyor.

Bu konuda böyle sorun yaşamış bir arkadaşımız var mı? Sorunu nasıl giderebildiniz veya fikri olan var mı artık aklıma hiç bir şey gelmiyor