Hocam MSİ bios ekranına girip yükseltmeyi denedin mi? Ramlerin hz değerleri çok düşük oluyordu takarken ekrandan yükseltmiştim en yükseğe. Burada da az gb den çalışmasını sağlayabilir. Yok değilse anakartın ram okuyucularında bir sorun vardır. Yoksa ramlerde bir sorun vardır.