Türkiyede henüz web sitelerinden alışveriş yapmak tam güven sağlamış değil.
Büyük firma olanlar hariç adı duyulmamış sitelerden alışveriş yaparken insanlar kapıda ödeme tercih ediyor.
.
Yakın zamanda 1-2 seneye bu direnç kırılacak çünkü pazar yerine oturmaya başladı.
Şimdiden web sitenizi aktif ederek adınızı duyurmaya bakın derim.
Daha sonra başladığınızda geç kalacaksınız.
.
Pazaryerlerinde %10-15 gibi komisyon ve kargo ücretlerinin yüksekliği ile zaten size bir şey kalmıyor.
En azından kendi sitenizin reklamına harcarsınız o komisyon paralarını.
.