Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadın beyanı esas alınır.
Siz Türkiye'de uygulanan her durumu sanırım İstanbul Sözleşmesi sanıyorsunuz. Her kadın cinayeti ya da kadının geçtiği her türlü olayı İstanbul Sözleşmesine bağlıyorsunuz. Okuyunuz: İstanbul Sözleşmesi