hocam, kullancı ve şifre kontrollerini tek seferde yapmanı öneririm. bu şekilde kullanman sağlıklı değil. şifresi eşleşmeyen herhangi bir kullanıcı adı doğru ise kullanıcı doğru demişsin. aynı şekilde herhangi bir kayıtlı şifreyi girmişse kullanıcı adı eşleşmese bile şifre doğru demişsin. belki sistemin için tek satırlık kullanıcı kaydı vardır, çalışır. ama birden fazla kullanıcı olan durumlarda patlaması kaçınılmaz.