Üsttede dediğim gibi hocam Airforce 1 de alabilirim ama kalıbı büyük ve çok pahalı.
Hocam aslında genel olarak pahalı Nike da biraz gereksiz pahalı ben kendim Bershka ve Pull beardan giyiniyorum ayakkabılarımı da oradan alıyorum. Ve sürekli bershka pb'de indirimler var oradan ucuza ayakkabı alabilirsiniz, Çok da güzel ayakkabılar var.
Örnek olarak aldığım ayakkabıyı atabilirim severek de giyiyorum aşırı rahat;
https://www.trendyol.com/pull-bear/e...chantId=112044