alperenoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu aralar böyle ayakkabılara çok sardım Nike Airfoce 1 in kısasıda çok hoşuma gidiyor ama kalıbı çok büyük
reebok club c85lere bak onların kücük kalıbı olanları var ve indirimde diye hatırlıyorum yine bu tarzda ve cidden bedava bile olsa bilekli ayakkabı giyilmez eziyet ^^