İyi forumlar dilerim sevgiler selamlar.
Adsense'ye başvuru için önerebileceğiniz bir süreç var mıdır. Yani belli bir içerikten sonra veya belli bir hitten yada zamandan sonra gibi.
(Henüz 6 özgün makale girildi, hiç hit almıyorum)