Çalışma saatleri değişiyor hocam genelde haftada 1-2 gün tam gün oluyor feriştahın çıkıyor zaten

sabah açılışı sen yaparsın akşam kapanışa kadar. Her gün öyle çalıştırmıyorlar zaten çalıştıramazlar öyle bir insan yok.
Hocam a101 de müdür arkadaşım var, gayet eleman gibi harıl harıl çalışıyor, çalışma saatleri için sayım zamanlarını da hesaba katın isterseniz :d insanüstü varlıklar kaldırır ancak öyle tempoyu çünkü