wisex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
500 e yakın iş başvurusu yaptım 4 firmadan geri dönüş oldu ve olumlu tek görüşme Turkcell Kurumsal Saha Satış Danışmanı oldu ikinci görüşmeye çağrılmayı bekliyorum. 3 yıldır işsizim. Düğün arefesindeyim ve fiziki iş şartı koşuyorlar
2000 den fazla iş başvurusu 3 geri dönüş ile senden öndeyim hocam 2 yıldır işsizim

bendede bir çağrı merkezi oldu 7 gün boyunca 4 satış gerçekleştirdim satış başına prim alıyorsun 100 tl 4 satıştan 400 tl almam gerekiyordu yol ile yemek ücreti vermeleri gerekiyordu 7 gün boyunca git gel yaptım olan bana oldu hem zamanımı aldılar hem 4 satışın ücretinide vermediler hemde yol ile yemek masrafını karşılamadılar sonradan anladım bu adamlar düzenli olarak geçici eleman alıyor ve bu elemanlar satış yaptıkları vakit 1 hafta sonunda yada 3 hafta sonunda çıkartıyorlar sigorta kaydı olmadığı için deneme süresince yalan beyanda bulunacak ana kadroları olduğu için yalan söylüyorlar hakkınıda isteyemiyorsun

bir tane anahtarcıda işe girdim 2 gün çalıştım o zamanlar küçüktüm baya küçük adam sen eve git hava yağmurlu ben seni arayıp çağırcam dedi bir daha çağırmadı merak ettim o haftanın pazartesi oraya girmiştim çarşamba günü çıkarılmıştım cuma günü iş yeri kalıcı olarak kapatılmıştı bir tanıdık vaabıyla girmiştim zaten adam demiş ben kapatıcam dükkanı geldi bana denk geldi

bir muhasebe firması eleman istihdam ediyordu önden 250-300 tl civarı para alıyorlar seni eğitime sokuyorlar karşılığında sertifika alıyorsun sertifika sonrasında istihdam yapıyorlar dedim ki o sertifika ücretini maaştan neden tahsil etmiyorsunuz dedim onlarında cevapları şuydu kapora bu dedi

işin tuhafı ben o belgeye o zaman küçük olduğum için babam yüzünden imza attım ve o imza kötüye kullanıldımı kullanılabilir mi hala emin değilim tek bildiğim sertifikadan kapora neden alınır ki dedim direkt "x bey siz bizim şartlarımızı yerine getiremiyorsunuz dolayısıyla sizinle aynı yolda yürüyemeyiz" dedi bende çıkıp gittim bir süre sonra o firmayı araştırdım ve ************** şebekesi olduğunu gördüm