Eskiden yaptığım işler

2013 senesinde 3 gün berberde çalışıp 80 TL almıştım para yok sadece bahşiş

2016 yazında 2 hafta elektrikçi de çalıştım 12 saat çalışıyordum 20 lira veriyordu güya meslek öğreniyoruz en kötüsü buydu

2018 - 2020 de esnaf lokantasında komilik yaptım ama siparişi de ben alıyordum yakındaki yerlere de paket götürüyordum temizliği de ben yapıyordum 50 lirayla başlattı çıkıcam dedim 60 yaptı 70 yaptı en son 80 yaptı yinede çalıştığım en iyi yer burasıydı (en kötü gününde 500 müşterisi olan bi yer )

En son Kasım'da covid olduğum için işi bıraktım hâlâ işsizim istesem iş bulurum çevrem fabrika kaynıyor ama
Pek sosyal hayatım yok internetten gelen 3 - 5 kuruş yetiyor