Başlık için yazdım; 7 yıl kıraathanede çalıştım. Allah düşmanıma böyle bir işte çalışmayı nasip etmesin. 7 yıl boyunca 1 gün iznim olmadı bırakın sosyal hayatı 1 gün boyunca dışarı çıkamadım. Haftasonu daha çok iş oluyordu daha yoğundu. Bayramda seyranda çalışıyordum. Hatta 2 katı yoğunluk vardı. Cenaze oluyordu gidemiyordum, düğün oluyordu gidemiyordum. Amcamın düğününe bile 1 saat yerime birini koyup gidebildim. Sırf şu işte çalıştım diye 2018'de dükkanı kapattık ama düzgün bir iş bulamadım fazla vasıf sahibi olamadım. Az çok bu işte çalışanlar beni anlayacaktır. Hala çalışanlara Allah kolaylık versin.