GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam, en uzun işsizlik, en kötü şartlardan iyidir.

Şu fiziki iş konusu da bir garip yav hocam, günümüzde garanti olmayan kısım orası artık ama eski kafalılara anlatamıyoruz işte

Ümidinizi kesmeyin, karamsar olmayın derim
Allah razı olsun hocam artık işe almaları için para verme durumuna geldim Adsense kazançlarımı maaş olarak bana versin