Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Laravelin çalışması için iki yol var.
1. Laravel dosya ve klasörleri public_html içine atarsın. etki alanlarında Root yolunu public_html/public yaparsın.
2. Laravel için ana dizine bir klasör açıp dosya ve klasörleri bunun içine atar sonra public içindeki dosyaları public_html içine atıp İndex.php üzerinde ufak bir düzenleme ile siteyi yayına alırsın.
Sen bunlardan hangisini yaptın yada yapmadın. Hata sayfası bile gelmiyor.