gunessezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda arkadaş sadece marka tescil belgesi de oluyor demiş
Şuandaki durumu bilmiyorum. Biz 2014 'den beri kullanıyoruz. Şuan vergi levhası istermi bilgim yok. Ama başlıklı sms için marka tescil yetiyor. Farklı olarak 5 markamız var hepsi için başlıklı sms 'imiz var. Bi görüşün derim.