Başını okuyup sonunu okumadım ama verilen her rahatsızlık karşı tarafı haklı kılar. Sende yapsan o da yapsa da. Yani gece kimse kimseyi rahatsız edemez. He bizim burda mesela sabahın köründe ( 11 gibi) temizlik yaparlar.