Konu
Bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz?
20-03-2021, 19:57:45
#6
sagocu
Başını okuyup sonunu okumadım ama verilen her rahatsızlık karşı tarafı haklı kılar. Sende yapsan o da yapsa da. Yani gece kimse kimseyi rahatsız edemez. He bizim burda mesela sabahın köründe ( 11 gibi) temizlik yaparlar.