Konu
Bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz?
20-03-2021, 19:53:05
#5
eslao
1 uyarırım, 2 uyarırım, 3 uyarırım 4.de basarım tokadı. Burası Türkiye, herkes kendi adaletini kendi sağlar, ha ben de saygısızsam bana da bassınlar tokadı. Bu arada bende de işitme sorunu var, sesleri duyarım ama anlamam.