Konu açılmış ve 2 dkda nasıl hesap aldınız ve sağlamlık kontrolu yaptınız ve olumlu yorum bile attınız çok hızlısınız hayret...

Ek olarak kurallara uymanızı tavsiye ederim.
KONU BALTALAMA DEĞİL KURALLARI HATIRLATMADIR .BEN FACEBOK KATAGORİSİNDE KONU AÇMAK İÇİN ÖNCEDEN
2 AY 10 TRADE KURALI VARDI VE BEKLEDİM.HERKES DE UYMAK ZORUNDA KURALLARA .
Ek olarak yapılan tradeyi de kontrol ettim .Başka bir konudaki farklı hesap türü için yorum atıp trade atmışsınız melisa .Kişinin tradesi yetersiz ve bu katagoride satış yapması yasaktır.Yasak olan bir de ticaret yapmışsınız. Biz boşuna mı bekletik 2 ay zamanında .Herşey report edildi. Konuya son mesajım .
https://www.r10.net/facebook/2644500...kurallari.html