Merhabalar,uzun süredir kupa bardak baskını için düşüncelerim ve planlarım var.Kupa bardak baskı işine girmek istiyorum,sizin fikirlerinizi de almak istiyorum.Tasarım için bir arkadaş ayarlandı makinaları alınacak.Satış için önerileriniz nedir ?