Konu
R10 ve İzmir Arasındaki Bağ :)
20-03-2021, 01:52:28
#32
Webx
Kurumsal PLUS
AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Slm.
Sosyal mesafeli - çay içmeli bir sohbet ayarlasak ya?
5 kişi hazırız, gerisini tamamlayalım
Not: 5 kişi sadece bizim ekip