BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim kardeşim güzel yorumun için ama direk bildirim geldi şimdi millet ben yazdırdım falan zanneder, ön plana çıkmaya gerek yok Dediğin konular hakkında konuşmak için aslında sadece 1 şey çok önemli, " MERAK " hepsi bu. Bir şeyi merak ediyorsan kanın kaynar, araştırmadan okumadan ve işin aslını, temelini öğrenmeden rahat edemezsin, kurtlu gibi oradan oraya kaynakları kurcalamaya başlarsın. Benim ilk meraklarımdan biri Dünya ile Ay arasındaki mesafeyi merak etmek olmuştu ve dışarıdaydım öğrenene kadar içim içimi yemişti. Bana ne sanki Ay'a mı gideceğim ne gerek var deseydim yani merak etmeseydim araştırmazdım, öğrenmezdim hepsi bu, sadece merak Bu kelime ile ilgili malum espriyi yapacak olan lütfen yapmasın
Fazla merak.. Başa bela.