Oda bir görüş aslında ülkenin batması için Albayrağın gitmemesini savunuyor bence alıntıladığın arkadaş. Böylece hükümetin imajı daha güzel sıvanırdı diyecektim ki "dolarla mı maaş alıyoruz" repliğini hatırladım, ondan daha beter mi imaj çizilemezdi bir bakan için gitmeme şansı yoktu yoksa mevcut partinin imajını bitiriyordu şahıs...
Hocam anlamadığım nokta şu. Birinin o cümleyi yazması için ülkenin ekonomik anlamda şahlanmış olması, bakan istifa edince de batağa girmiş olması lazım.
Yahu çok kötüydü şu anda da çok kötü. Arkadaş nasıl bir ekonomik dalgalanma yaşadı acaba bakan gidince?