FPS oyun oynanmaz ki diye bir mantık olmamalı, adamlar kütüphaneye o oyunu ekliyorsa sağlaması gerekmez mi?. Niye o zaman üyelik ücreti verip alıyoruz. Bana "fps oyun oynanmaz" mantığı yanlış geliyor. O zaman yazı tabanlı oyun eklesinler. FM eklesinler