Konu
150 lirayi çöpe attim - geforce now almayin
19-03-2021, 20:15:03
#1
kubilayer
Geforce Now ilk çıktığı zamanlarda çok memnun kaldığımdan daha az gecikmeli olan Türkiye sunucusunun satın alması aktif olunca 3 aylığı gömdüm hemen, parayı resmen çöpe attım :/
https://www.youtube.com/watch?v=a9H1jpw6lW8