Dostum keşke biraz düşünsen yapılan işlem basit fakat yapılan şirketlerin baglantılı oldugu kişiler veyahutta şahıslara yapılan büyük bir atıf var ayrıca yönetimede yapılan agır bir itam var yani böyle işlerin mizahı olmaz .
Daha 1 aylık üye olduğun için görmezden geliyorum, süreni uzatınca bunu tartışırız.