Pandemi dolayısıyla yeni uygulama geldi mi bilmiyorum ama 14 yaşımdan beri çok git gel yaptım tek başıma şehirler arası otobüs ile. Uçakla sorun olur mu bilemiyorum
Kuzenim otobüs ile gelecek böyle bir şey demişler bugün, ya veli izniyle yada seyahat izin belgesiyle