Ben bu olaya cevap veriyorum ve kanunen memur görevini yapmış kesmiş.
Bu konuda hem fikir miyiz? Memur haklı mı haksız mı?
sadece bu kısma cevap vermek istiyorum kendi düşüncemle, vatandaş toplu taşımaya biniyorsa ve burada sosyal mesafe kuralı çigneniyorsa burda suç vatandaşın degil toplu taşımayı yöneten kişilerindir. Maddi durumu olan zaten toplu taşıma kullanmaz kaldı ki böyle birine 3k ceza kesmek mantıklı degil bence. Şunuda belirtmek isterim toplu taşımada insanların çok sayıda binip mesafaye dikkat etmemesini savunmuyorum ama burda suçlanacak kişi vatandaş degil, bu benim şahsi fikrim.