white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden ülke iflas mı etseydi?
Faizi zamanında artırsalardı şimdi bu kadar arttırmak zorunda kalmazlardı.
Oda bir görüş aslında ülkenin batması için Albayrağın gitmemesini savunuyor bence alıntıladığın arkadaş. Böylece hükümetin imajı daha güzel sıvanırdı diyecektim ki "dolarla mı maaş alıyoruz" repliğini hatırladım, ondan daha beter mi imaj çizilemezdi bir bakan için gitmeme şansı yoktu yoksa mevcut partinin imajını bitiriyordu şahıs...