Çok zor şartlar altında 3 bölüm izledim 2 arkadaşımla muhabbeti kestim 😊 bunlar buna gülüyorsa arkadaşım olamazlar deyip. Uzun süre kendimi toparlamakla geçti nasıl unuturum aceba diye Türkçe ve yabancı dillerde makaleler okudum. Kısmen başarılı oldum. Herkese saygı sunuyorum tabi ki benim düşüncelerim beni bağlar