İlk bölümleri güzeldi ancak sonradan artık millet atıp tutmaya başlayınca bozuldu sanki eski samimiyeti yok gibi artık.

Üstelik artık hep aynı olaylar dönüyor, aynı mizah: selam bebiş, adın ne bebiş, bursun %25 mi.......